Olemme lähellä ja läsnä asiakasta

Olemme läsnä asiakkaidemme arjessa 38 konttorissa ympäri Suomen. Lisäksi palvelemme asiakkaitamme digitaalisissa palvelukanavissa olivatpa he missä päin maailmaa tahansa. Laaja konttoriverkosto ja kattavat digitaaliset palvelut mahdollistavat sen, että palvelumme ovat helposti ja henkilökohtaisesti saavutettavissa asiakkaan valitsemalla tavalla. Jokainen konttorimme on pankin keulakuva omalla alueellaan. Laajan konttoriverkoston avulla tunnemme paikalliset markkinat, jonka lisäksi meillä on vahva luottamus ja tuntemus asiakaskunnistamme. Näin voimme tehdä päätökset asiakkaan omassa konttorissa helposti ja nopeasti. 

43791-omasp-vastuullisuus-vastuullisuusohjelma-asiakas-graafi.png

 

Vuonna 2018 panostimme palveluidemme saavutettavuuteen ja palvelukanaviin vahvistamalla toimintaamme Suomen merkittävimmissä kasvukeskuksissa pääkaupunkiseudulla, Oulussa ja Turussa. Lisäksi kehitimme digitaalisia palvelukanaviamme ja otimme käyttöön OmaVahvistus -tunnuslukusovelluksen ja pankin innovoiman OmaKonttori-sovelluksen, jonka kautta asiakkaamme saavat henkilökohtaista palvelua missä ja milloin vain.
Toimintatapamme ansiosta olemme tyytyväisten asiakkaiden pankki. Tavoitteenamme on korkea- tasoinen palvelukokemus, johon tähtäämme henkilökohtaisella palvelulla ja palveluidemme helpolla saatavuudella. Asiakaspalvelun laatu ja palveluiden joustava saatavuus ovat meille tärkeää: palvelemme asiakkaitamme konttoreissamme myös arki-iltaisin ja lauantaisin. Jokaiselle asiakkaalle on tarjolla myös oma henkilökohtainen pankkineuvoja. Lisäksi kehitämme toimintaamme sekä tuote- ja palvelutarjontaamme asiakaslähtöisesti.