Digitaaliset palvelut

Asiakastarina: Kristiina Tikkala arvostaa toimivia digitaalisia palveluita

Kristiina Tikkala on aikaansaava nainen. Hän tarttui rohkeasti mahdollisuuteen vaihtaa Väyläviraston kansainvälisten asioiden johtajan tehtävän Kolarin kunnanjohtajan virkaan vuodenvaihteessa eikä ole katunut valintaansa päivääkään. Kesäkuun alussa käsillä oli muutto Espoon omakotitalosta kerrostalohuoneistoon Espoossa sekä omakotitaloon Kolarissa. Paljon on pakattavaa ja organisointia, mutta Kristiina Tikkala tiesi varmasti, että projekti etenee yhtä sujuvasti ja hallitusti kuin pankin vaihtaminen. – Valtavan iso asia tässä prosessissa on ollut se, että olen voinut luottaa pankkiini. OmaSp:ssa hoidetaan luvatut asiat nopealla aikataululla ja minä selviän vain allekirjoittamalla huolellisesti valmistellut asiakirjat.

Ilman pankin toimivia digitaalisia palveluita asioiden hoitaminen olisi ollut kiireisen asiakkaan kohdalla monin verroin hitaampaa. - Miten kätevää se onkaan, että kulloinkin allekirjoitettavat paperit löytyvät verkkopankista ja omalta yhteyshenkilöltäni tulee vielä viesti, että käyhän Kristiina allekirjoittamassa, niin kohta tulee lisää papereita. Ja asiat menevät eteenpäin riippumatta siitä olenko Espoossa, Kolarissa tai näiden välimaastossa.

Kristiina suosittelee, että pankin vaihtaminen olisi parempi tehdä silloin, kun elämässä ei ole meneillään muita suuria muutoksia. - Luottamuksellisen suhteen luomineen omaan yhteyshenkilöön vaatii aikansa ja isojen asioiden hoitaminen on helpompaa, kun suhde on jo olemassa. Asiakassuhde perustuu tietenkin myös henkilökohtaisen yhteyshenkilön ammattitaitoon. Oma luottamuksellinen pankkisuhteeni OmaSp:n aluejohtajan Markus Sourun kanssa on kestänyt jo monta erilaista elämänvaihetta. - Pidän suoraviivaisesta ja selkeästä kommunikoinnista, joka on myös Markuksen tapa toimia, Kristiina Tikkala kertoo.

Digitaaliset palvelut ovat Tikkalalla laajasti käytössä. Digitaalisesti voi hoitaa paljon asioista, ajasta ja paikasta riippumatta. OmaSp:ssa myös palvelu verkkopankin kautta on nopeaa ja palvelun henkilökohtaisuus välittyy asiakkaalle. - Tyttäreni opiskelee tällä hetkellä ulkomailla. Tällaisissa elämäntilanteissa on tärkeää, että digitaaliset asiointikanavat toimivat moitteettomasti, Tikkala kehuu.

Tikkala on uudesta tehtävästään Kolarin kunnanjohtajana innoissaan. – Kolari on vain 4 000 asukkaan kunta, mutta lomasesongin ollessa parhaimmillaan, paikkakunnalla on jopa 20 000 matkailijaa samanaikaisesti. Tikkala heittääkin idean ilmaan OmaSp:n popup-pankista kevättalven lomaviikoille Ylläkselle.

Jaa blogikirjoitus

 

Lisää uusi kommentti