Asiakkuus

Inhimillinen pankki palveluksessasi

”Vähän kuin kotiinsa menisi”
”Palvelu ihan omaa luokkaansa”
”Suomen paras pankki”
”Konttorilla käydessä on kuin menisi käymään hyvän ystävän luona”

Näin meistä kirjoitetaan meidän Facebook-sivun arvosteluissa. Saamme paljon positiivista palautetta meidän asiakaspalvelusta. Näitä on meidän ilo lukea, mutta miksi meistä puhutaan hyvää? 

Me Kuortaneen Oma Säästöpankissa olemme huomanneet, että pienillä asioilla on vaikutusta asiakkaiden tyytyväisyyteen. Toimintaperiaatteemme on olla lähellä ja läsnä asiakkaitamme kaikissa elämänvaiheissa. Palvelumme on kattava aina pienokaisen ensimmäisestä rahastosäästämisestä kastelahjan muodossa, opintolainan myöntämiseen, ASP-lainan nostamiseen ensimmäistä asuntoa varten ja sijoittamiseen sekä yrittämiseen rahoitusta. 

Vaikka meiltä saakin kattavasti pankkipalveluita, tärkeintä meille on elää asiakkaan mukana arjessa. Parhaiten pystymme tukemaan vaurastumista tutustumalla sinun tarpeisiisi ja tulevaisuuden haaveisiisi. Me autamme mielellämme suomalaisia toteuttamaan unelmia!

Järjestimme Oma Säästöpankissa laajan asiakastyytyväisyys tutkimuksen loppuvuodesta 2017. Asiakkaamme ovat tyytyväisiä saamansa henkilökohtaiseen palveluun arvosanalla 4,8/5. Asioinnin helppous, palveluiden saatavuus ja palvelukokemus ovat nousseet kaikissa konttoriryhmissä. Lue lisää asiakastyytyväisyyskyselystä tästä.

Oma Säästöpankin kaikki työntekijät ovat tavoitettavissa suorista puhelinnumeroista. Testaa meitä ja tulet yllättymään, kuinka helppoa pankkipalvelu voi parhaimmillaan olla!

Tervetuloa tutustumaan kotimaiseen Oma Säästöpankkiin! 

Tutustu Kuortaneen Oma Säästöpankkiin tästä.
Tutustu Oma Säästöpankin Facebook-sivuun tästä. 

Jaa blogikirjoitus

 

Lisää uusi kommentti