asiakaspalvelu

Oma Säästöpankin asiakaspalvelu – kuinka voin auttaa?

Hei Asiakkaamme! Olemme Oma Säästöpankin asiakaspalvelun palvelukanavissa vastaava tehotiimi. Vastaamme puheluihisi, chat-viestiisi tai asioimme kanssasi vaikkapa videoneuvottelun kautta päivittäisiin pankkiasioihin liittyvissä asioissa.

Haluamme olla asiakkaidemme tavoitettavissa ja tarjoamme laajat aukioloajat. Voit valita milloin ja miten haluat pankkiasiasi hoitaa. Haluamme, että saat asiasi hoidettua – tai hoitoon - yhdellä kontaktilla. Meistä on mahtavaa, kun pääsemme ylittämään odotuksesi!

Meille on tärkeää, että kuuntelemme ja tarjoamme sinulle sellaisia ratkaisuja, joista on sinulle hyötyä. Suhtaudumme työhömme kunnianhimoisesti ja haluamme jokaisessa asiakaskontaktissa tarjota parasta mahdollista osaamistamme. Kouluttaudumme, jotta pysymme mukana rahoitusalan jatkuvassa kehityksessä. Kannamme vastuumme myös pankkisalaisuudestasi sekä asiointisi turvallisuudesta kaikissa tilanteissa.

Palvelemme kaikkia asiakkaitamme lähellä ja läsnä- asenteella ja meistä on mukavaa kuulla mistä päin sinä olet yhteydessä. Olemme täällä aidosti juuri sinua varten. Sellaista kysymystä ei olekaan, jota emme haluaisi selvittää.

Tavoitteenamme on olla Suomen paras asiakaspalvelu, autatko meitä olemaan sellainen? Mikä sinusta on parasta asiakaspalvelua? Missä olemme onnistuneet tai voisimme vielä parantaa? Vastaathan, niin yllätämme sinut iloisesti!

Toivottavasti kohtaamme pian!

T: OmaSp asiakaspalvelutiimi

Tavoitat meidän arkisin klo 08-20 ja lauantaisin klo 10-14

Jaa blogikirjoitus

 

Lisää uusi kommentti