asiakastarina

Oma Säästöpankin henkilökohtainen palvelu tekee vaikutuksen

Lappeenrantalainen Tilitoimisto Heini Poutiainen Oy liittyi Oma Säästöpankin asiakkaaksi toukokuussa 2019. Henkilökohtainen palvelu, toiminnan nopeus ja joustavuus tekivät vaikutuksen ja tilitoimisto suosittelee Oma Säästöpankkia nykyään myös asiakkailleen.

Tilitoimisto Heini Poutianen Oy:n toimitusjohtaja Heini Erinko kertoo, että hänellä oli asuntolainaneuvottelut käynnissä toisen pankin kanssa, mutta lainapäätöksen saamisessa kesti kauan.

– Samaan aikaan sain kutsun mennä tutustumaan Oma Säästöpankkiin. Kerroin siellä tästä ongelmasta ja lopputuloksena oli se, että saimme lainan ja päätimme, että sekä yksityis- että yrityspuolen tilit siirtyvät Oma Säästöpankkiin, Erinko muistelee.

Nopea palvelu helpottaa työtä

Erinko korostaa Oma Säästöpankin henkilökohtaista palvelua kerta toisensa jälkeen. Se on tehnyt häneen vaikutuksen.

– Se on meille tärkeä asia ja tietysti asiakkaillemmekin. Pankin vaihtoa miettineille asiakkaille olemme suositelleet Oma Säästöpankkia, Erinko kehuu.

Tilitoimisto Heini Poutianen Oy:n pankkitilit ja päivittäinen rahaliikenne hoituvat Oma Säästöpankin kautta.

– Tietysti tässä työssäkin haluaa vastauksia yleensä aika nopeasti, niin se helpottaa työtä paljon, kun tietyltä henkilöltä voi kysyä asiat ja saa vastaukset aika vikkelään, Erinko jatkaa.

“Suuri kiitos siitä Oma Säästöpankille”

Tilitoimistolla on oma yhteyshenkilö, jonka kanssa asioiminen on sujuvaa, koska hän tietää ja tuntee yrityksen asiat.

– Palvelu on ollut todella kiitettävää. Hyvin olemme saaneet aikoja, palvelu on ystävällistä ja asiat on hoidettu hyvin. Täytyy sanoa suuri kiitos siitä Oma Säästöpankille, Erinko summaa.

Jaa blogikirjoitus

 

Lisää uusi kommentti