Työelämä

Paikkakunnan parasta palvelua palveluhenkisten kumppaneiden kanssa

Olen aina uskonut siihen, että yhdessä saa enemmän aikaan kuin yksin. Mitä enemmän meillä on tarjota asiantuntemusta ja palvelua saman katon alta niin sitä enemmän asiakkaat saavat hyötyä meistä. Lähellä ja läsnä tarkoittaa myös sitä, että tuomme palvelumme mahdollisimman helpoksi lähelle asiakasta. 

OmaSp-blogi-kotka-mainos.png

OmaSp-blogi-kotka-mainos.png

 

Pankkimme asiantuntijaporukka on lisääntynyt huimasti fuusioiden ja kasvun myötä. Asiakkaamme saavat käyttöön modernit välineet pankkipalveluidensa hoitoon, tästä vastaa pankkimme ketterä liiketoiminnan tuki. Konttorien työtä tukee myös onlinetiimi, joka tarjoaa henkilökohtaista palveluaan joustavasti ja nopeasti. Verkkoneuvottelut ovat myös tätä päivää. Näiden lisäksi ovat tärkeässä osassa myös henkilökohtaiset kohtaamiset konttoreissa sekä asiakkaiden luona.

Kotkassa olemme saaneet aikaan välittömän ja asiakaskeskeisen työilmapiirin, jossa on mukana sopivasti huumoria ja välitöntä yhdessä tekemisen tunnetta. Tämän hyvän ilmapiirin ovat asiakkaamme noteeranneet. Olemme saaneet hyvää mainetta tekemisistämme ja teemme jatkuvasti työtä siinä, että hyvä maine säilyy. Konttorissamme saman katon alla työskentelee 10 pankki- ja kiinteistöalan ammattilaista. Juridista osaamista tukee paikallinen asianajaja, joka on osallistunut tasavertaisesti meidän asiakastapahtumiimme ja omiin yhteisiin henkilöstötilaisuuksiimme.

OmaSp-blogi-kotka.png

OmaSp-blogi-kotka.png

 

Erittäin tärkeässä osassa on se, että olemme alusta pitäen toimineet kuin olisimme kaikki saman työnantajan palveluksessa. Konttoritilamme ovat kaikkien yhteisessä käytössä lukuun ottamatta tietenkin holvia ja tallelokeroita. Me suunnittelemme ja teemme yhteisiä tilaisuuksia sekä kampanjoita, pyrkimys on näkyä aina yhdessä. Ja erityisen hienoa on se, että me suosittelemme, ohjaamme ja suorastaan talutamme asiakkaita toisillemme silloin kun tarve vaatii. Toimintamme pelisäännöt on luotu yhdessä ja niitä myös yhdessä tarvittaessa tarkistetaan.

OmaSp-blogi-kotka-mainos2.png

OmaSp-blogi-kotka-mainos2.png

 

Kaiken toiminnan ohjaavana tekijänä on se, että haluamme tarjota asiakkaillemme paikkakunnan parasta palvelua! Meidän tyytyväiset asiakkaat ovat yhteisiä asiakkaita, joilla on käytössään monipuolinen ja paikallinen asiantuntijaporukka! 

Niin kuin kotkalaisittain sanotaan: HYVÄ MYÄ!

Jaa blogikirjoitus

 

Lisää uusi kommentti