asiakastarina

Pankki ei ole pelkästään pankki vaan yhteistyökumppani

Kumpula Oy on erikoistunut rakenteiden ja rakennuksien kaarevien muotojen tuottamiseen. Seinäjoella toimiva yritys on paikallisen Oma Säästöpankin asiakas. Oma Säästöpankki ei kuitenkaan ole Kaaritaivutus Kumpulalle vain pelkkä pankki, vaan aito yhteistyökumppani.

Kaaritaivutus Kumpula Oy:n ovat perustaneet isä ja poika, Heikki ja Ossi Kumpula. Yritys tuottaa kaarevia muotoja ja kaaripalkkeja niin Suomeen kuin ulkomaillekin. Toiminta on tällä hetkellä huomattavassa kasvussa.

– Täällä me terästen kanssa taikinoimme, eli väännämme niitä mutkalle. Toimintamme alkoi putkipalkkien ja erilaisten profiilien taivuttamisesta. Siitä olemme laajentuneet ja kasvaneet pikkuhiljaa. Viimeisimpänä olemme alkaneet taivuttaa myös levyä, jotta voimme tehdä erikoisempia rakenteita, kuten esimerkiksi kierreportaita. Teemme Suomen järeimpiä kaaria, kertoo Kaaritaivutus Kumpulan Ossi Kumpula.

– Suunta näyttää olevan sellainen, että tulevaisuudessa pitää varmasti kasvaa yhä vain enemmän. Kasvu vaatii aina rahaa, joten siinä tarvitaan silloin myös pankkia. Pankki ei kuitenkaan ole pelkästään se pankki, vaan yhteistyökumppani, jonka kanssa voidaan suunnitella, miten edetään, hän jatkaa.

Asioita on aina mietitty yhdessä

Kasvua varten Kaaritaivutus Kumpula on hankkinut Oma Säästöpankin kautta rahoitusta esimerkiksi kone- ja kalustohankintoihin. Investointeja ja niitä varten tarvittavaa rahoitusta varten on Kumpulan mukaan tehty yhdessä pankin kanssa tarvittavat suunnitelmat.

– Käymme aina keskusteluja, jos jotakin uutta on vireillä. Oma Säästöpankilta on neuvottu meitä kannustavasti ja vaihdettu ajatuksia siitä, mihin suuntaan asioita voisi lähteä viemään ja olisiko jossakin järkeä vai ei. Oli kyseessä sitten investointi johonkin tulevaan tai jokin muu asia, ei keskustelu jää koskaan vain sille tasolle, että annetaanko rahaa vai ei. Asioita on aina mietitty yhdessä, Kumpula painottaa.

Asiakkaan tarpeet tunnetaan ja kuullaan

Asiointi ja yhteydenpito Oma Säästöpankin kanssa on Kumpulan mukaan ollut helppoa ja nopeaa. Suorista puhelinnumeroista ja sähköpostiosoitteista tavoittaa aina oikean henkilön. Yksi puhelinsoitto tai sähköposti riittävät siihen, että asiat lähtevät etenemään. Myös asiantuntija-apua on ollut aina tarvittaessa saatavilla.

– Oma Säästöpankissa ollaan oltu kiinnostuneita siitä, mitä me teemme. Sitä kautta he osaavat ehkä vielä paremmin pureutua meidän tarpeisiimme. Tarpeitamme kuunnellaan, ja niiden mukaan myös mennään. Asioita ei tehdä yhden tietyn kaavan mukaisesti, vaan tapauskohtaisesti, Kumpula summaa.

– Asioinnin helppous ja nopeus ovat olleet minulle tärkeitä asioita, ja joiden vuoksi olen myös ollut Oma Säästöpankkiin todella tyytyväinen.

Katso video

Jaa blogikirjoitus

 

Lisää uusi kommentti