Business

Yrittäjä arvostaa nopeita vastauksia

 

Maineikkaasta Nordic Business Forumista tietävät luultavasti kaikki. Siellä tapasivat myös OmaSp:n Pasi Turtio ja Nordic Business Groupin toimitusjohtaja Jyri Linden vuonna 2012. Nyt seitsemän vuotta myöhemmin 32-vuotias Jyri Linden katsoo tyytyväisenä taaksepäin yhdessä kuljettua matkaa ja uskoo matkan jatkuvan yhtä hyvässä yhteisymmärryksessä OmaSp:n kanssa. – Omat kolme prinsiippiäni yrittäjän näkökulmasta menestyvälle pankille ovat: ennustettavuus asiakkaan näkökulmasta, nopeat vastaukset ja hintojen pitää olla ”hehtaarilla”, ei välttämättä halvimmat, mutta lähellä asiakkaan näkökulmasta oikeaa. Tämähän on kovin yksinkertaista, mutta yllättävän vaikea toteuttaa. OmaSp on onnistunut tässä selvästi muita rahoitusalan toimijoita paremmin. Tästä syystä me olemme tyytyväisiä pankin asiakkaita ja tiedän, että oma tyytyväisyytemme on tuonut pankille myös uusia asiakkaita, Jyri Linden kertoo.

Poikkeuksellinen tapa kohdata asiakas
Linden uskoo OmaSp:n kulttuuriin kohdata jokainen asiakas ihmisenä eikä numerona olevan ylivoimatekijä pankille myös tulevaisuudessa. - Kun koko pankin henkilökunta kohtaa jokaisen asiakkaan yhtä lämpimästi kuin vanhan tutun, tekee se väistämättä vaikutuksen. Toivon, että hurjasta kasvuvauhdista huolimatta OmaSp onnistuu palvelemaan asiakkaitaan sloganinsa lähellä ja läsnä –hengessä edelleen. Olisi tärkeää, että pankin henkilökunta muodostuu jatkossakin henkilöistä, jotka tietävät, miten yksinkertaisesta asiasta hyvässä asiakaspalvelussa on kysymys. Ihmisen inhimillisestä kohtaamisesta.

Yrittäjällä nopeat peliliikkeet
Pankki on tärkeä kumppani yrittäjälle. Kiinteistösijoittamiseen keskittyneen Nordic Business Investments Oy:n toimitusjohtajana Jyri Linden saattaa projektin vaiheesta riippuen olla henkilökohtaisesti tekemisissä pankin kanssa päivittäin. Yrittäjät ovat oppineet nopeisiin peliliikkeisiin ja on tärkeää, että pankki pysyy niissä mukana. – Arvostan, että OmaSp:ssä myös kielteiset vastaukset tulevat nopeasti eikä hankalia asioita jätetä pyörimään pöydälle, Linden kertoo.

Tänä päivänä kaikilla pankeilla on toimivat aplikaatiot mutta OmaSp:n kilpailuetu tulee Jyri Lindenin mielestä siitä, että pankista tavoittaa henkilön omasta puhelinnumerosta.

Perhe pitää jalat maassa
Jyri Lindenin pitää kiireisenä kiinteistöbisnes, mutta hän on edelleen mukana sparraamassa Nordic Business Forumin toiminnassa. Nordic Business Forum onkin kasvanut muutamassa vuodessa maailman isoimpien johtajuusseminaarien kärkipaikoille.

Työelämässä kiireiselle Jyri Lindenille on vapaa-ajalla tärkeää olla lähellä ja läsnä omalle perheelleen.

 

Jaa blogikirjoitus

 

Lisää uusi kommentti