Hyppää pääsisältöön
Oma Säästöpankin asiantuntija

Lähellä ja läsnä ihmistä

Haluamme olla lähellä ja läsnä ihmistä. Henkilökohtainen asiakaspalvelu, asiakastyytyväisyys ja henkilöstön monipuolinen hyvinvointi ovat meille tärkeitä asioita.

Tyytyväiset asiakkaat ja henkilöstö

Henkilökohtainen asiakaspalvelu on avaimemme asiakastyytyväisyyteen. Seuraamme säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä ja kuuntelemme asiakkaitamme. Lisäksi haluamme jatkuvasti tukea henkilöstömme monipuolista hyvinvointia sekä mahdollistaa työntekijöidemme osaamisen kehittämistä.

Tyytyväisyys henkilökohtaiseen palveluun
4,7/5
Asiakaskysely 2023
Henkilöstön kokonaistyytyväisyys
4,5/5
Henkilöstökysely 2023

Lähellä ja läsnä ihmistä

Oma Säästöpankin asiakas

Asiakkaat

Palvelumme ovat helposti ja henkilökohtaisesti saavutettavissa asiakkaan valitsemalla tavalla.

Oma Säästöpankin asiantuntija

Henkilöstö

Henkilöstömme on tärkein voimavaramme strategiamme toteuttamisessa eli ensiluokkaisen palvelun ja asiakastyytyväisyyden varmistamisessa.

Katso myös