Ota kaikki hyöty irti kortistasi

Mietityttääkö sinua jokin pankkikorttisi käytössä?  Olemme keränneet alle yleisimpiin kysymyksiin vastauksia. Jos jokin jäi askarruttamaan mieltäsi, kysy meiltä. Autamme sinua mielellämme kaikissa kortteihin liittyvissä asioissa. 

Maksaminen verkossa

Kaikki korttimme käyvät maksuvälineenä verkossa. Verkkomaksaminen on nyt myös entistä turvallisempaa Verified by Visa -palvelun ansiosta.

Lue lisää


Lähimaksaminen

Lähimaksaminen on kätevä tapa tehdä pieniä ostoksia. Lähimaksuominaisuus säästää aikaasi ja sen avulla teet ostoksesi ilman tunnuslukua. Lähimaksuominaisuus on kaikissa korteissamme Visa Credit -korttia lukuunottamatta.

Lue lisää


Käteisnostot lähelläsi

Käteisen nosto on helppoa, kun pankkiautomaattien lisäksi voit nostaa Oma Säästöpankin korteilla käteistä myös K-ruokakauppojen kassoilta ja R-kioskeista. Käteisnosto oston yhteydessä on maksuton.

Lue lisää


Kortin turvallinen käyttö

Kortin käyttö on turvallista, kun huomioit muutaman turvallisuutta lisäävän käytännön asian. Voit myös lisätä turvallisuutta määrittämällä jo ennakkoon esimerkiksi korttisi turvarajat ja käyttöalueen. 

Lue lisää


Kortin katoaminen

Jos korttisi katoaa tai varastetaan, on sinun tehtävä siitä ilmoitus viipymättä. Ilmoituksen voit tehdä soittamalla numeroon 020 333 ja ulkomailta numeroon +358 20 333.

Lue lisää


Uuden kortin tilaaminen

Uuden kortin tilaaminen onnistuu helposti omasta verkkopankistasi tai ottamalla yhteyttä omaan konttoriisi.  

Lue lisää


Tunnusluku unohtunut

Kenelle tahansa voi käydä niin, että tunnusluku unohtuu. Ei huolta. Uuden tunnusluvun saaminen on yksinkertaista.

Lue lisää


Visa – asiakaspalvelu

Visa -asiakaspalvelumme auttaa sinua mm. luottokortin laskutukseen ja luottokorttitapahtumiin liittyvissä asioissa. Visa -asiakaspalvelun puhelinnumero 09 6964 6424.
 


Etkö löytänyt etsimääsi?

Anna meidän auttaa. Ota yhteyttä vaikka heti.

Aloita chatJätä soittopyyntö