Saat tunnusluvun postissa kotiisi

Jos maksukorttisi tunnusluku on päässyt unohtumaan, voit tilata uuden helposti omasta verkkopankistasi. Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä konttooriisi verkkosivujemme kautta ja voit myös käydä paikan päällä lähimmässä konttorissasi. Toimitamme uuden tunnusluvun sinulle postissa kotiin noin viikon päästä tilauksestasi. 

 

Kortin sulkupalvelu

Kortin tunnusluku on aina henkilökohtainen eikä sitä saa luovuttaa toiselle. Jos epäilet, että tunnuslukusi on joutunut vääriin käsiin tai se on muiden tiedossa, sulje korttisi heti soittamalla sulkupalveluun tai Oma Säästöpankin konttoriin. Muistathan, että sulkuilmoituksen jälkeen korttia ei saa enää käyttää.

Sulkupalvelun numero on 020 333 ja ulkomailta soitettaessa +358 20 333

Sulkuilmoituksen tehtyäsi voit tilata uuden kortin omasta verkkopankistasi tai olemalla yhteydessä konttoriisi. 

 

Jos sinulla on kysyttävää tunnusluvustasi, voit olla meihin yhteydessä vaikka heti.

Aloita chat