Oletko sinä uusi Oma Säästöpankkilainen?

Asiakaspalvelu on Oma Säästöpankissa vahvasti kehittyvä ja kasvava tiimi digiasioimisen keskiössä. Tiimi vastaa asiakkaillemme tärkeän palvelukanavan erinomaisesta asiakaspalvelusta. Uuden Chat- ja videoneuvottelun ominaisuuksien myötä olemme Oma Säästöpankissa myös edelläkävijöitä suomalaisessa finanssisektorissa.

Haemme nyt vahvasti myyntihenkistä tekijää ja aina vain loistavamman asiakaskokemuksen kehittäjää Asiakaspalvelu-tiimiin.

Kyseessä on vakituinen ja kokopäiväinen työ.

Tässä roolissa hoidat monipuolisia työtehtäviä digitaalisissa asiointikanavissa sekä kontaktoit Oma Säästöpankin nykyisiä ja uusia asiakkaita. Lista ominaisuuksista, joita odotamme sinulta, on pitkä. Tiivistettynä se menee näin:

  • sinulla on kerrottavana menestystarina kokemuksestasi ja osaamisestasi asiakkaiden kontaktoimisessa
  • et pelkää tarttua luuriin ja soitat asiakkaille riemulla
  • sinulla on näyttöä erinomaisesta asiakaspalvelusta ja myynnistä
  • sinulla on energinen ja positiivinen asenne työhön, asiakkaisiin ja tekemiseen
  • rakastat vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja hoidat kiiretilanteet hymyssä suin
  • olet työhösi sitoutunut ja joustava

Haemme siis sinnikästä, kehittymishaluista ja kilpailuhenkistä tyyppiä. Kaiken muun voi oppia hyvän perehdytysohjelmamme avulla.

Tarjoamme haastavan ja monipuolisen työtehtävän, jonka muotoutumiseen voit vaikuttaa omalla innokkuudellasi sekä mahdollisuuden kouluttautua rahoitusalan digitaalisen asioimisen huippuammattilaiseksi.

Lisätietoja saat soittamalla palvelupäällikkö Päivi Sihvolle, p. 050 522 3443.

Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä.

Lähetä videohakemus ja CV otsikolla Asiakaspalvelu-tiimi osoitteeseen paivi.sihvo@omasp.fi viimeistään 12.10.2018.