OmaSp:n chat uudistuu, digitaalinen palvelukokemus entistäkin paremmaksi

Mediatiedote - Akaa, Alajärvi, Alavus, Häijää, Hämeenlinna, Hamina, Hammaslahti, Hauho, Seinäjoki Hyllykallio, Lempäälä Ideapark, Ilmajoki, Imatra Keskusta, Jalasjärvi, Joensuu, Joroinen, Joutseno, Kankaanpää, Kauhajoki, Kihniö, Kotka, Kouvola, Kuortane, Lappeenranta, Mikkeli, Asiakaspalvelu, Parikkala, Parkano, Riihimäki, Savonlinna, Seinäjoki Keskusta, Imatra Vuoksenniska, Tampere, Tuuri, Kurikka, Ähtäri, Lahti, Jyväskylä, Turku, Espoo & Helsinki
25.4.2018 09:00

OmaSp:n kotisivujen chat on uudistunut. Voimme nyt tunnistaa asiakkaan OmaSp:n chatissä Tupas-tunnuksella. Myös videokeskustelumahdollisuus on parantunut entisestään. Tunnistettava asiakas voi olla joko olemassa oleva asiakas tai uusi, toisen pankin asiakas. Mikäli olet toisen pankin asiakas, tehdään tunnistautuminen käyttämäsi pankin tunnuksilla. Uudistunut chat tarkoittaa sinulle Online-asiakaspalvelutiimimme entistä laajempia palveluita esimerkiksi kortteihin, e-laskuihin ja verkkopankkisopimuksiin liittyvissä asioissa. Uudistus on tärkeä kehitysaskel OmaSp:n digitaalisen palvelukokemuksen parantamisessa.

Meille on tärkeää, että asiakkaana voit aidosti valita, millaista palvelua pankissamme saat. Konttoreissamme voit maksaa laskut tiskillä ja nostaa rahaa joka arkipäivä. Digitaalisissa palveluissamme hoidat raha-asiasi helposti itse silloin, kun haluat. Onhan sinulla OmaMobiili ja OmaVahvistus jo käytössä?

Ota yhteyttä Oma Säästöpankin asiakaspalveluun haluamallasi tavalla.