Henkilöstömme työssä viihtyminen näkyy asiakkaidemme tyytyväisyytenä

Mediatiedote
27.3.2020

Asiakkaamme arvostavat saamaansa palvelua

Selvitämme säännöllisesti asiakkaiden ja henkilökunnan näkemyksiä pankkimme toiminnasta. Tänä vuonna asiakaskyselyymme vastasi taas ennätysmäärä asiakkaita: yhteensä 8 272 henkilö- sekä yritysasiakasta. Pääasiallinen pankki olemme 90% vastaajista.

Tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön sai arvosanan 4,7/5. Kokonaisarvosanaksi pankkimme sai 4,3/5. Sekä tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön että pankkimme kokonaisarvosana säilyivät samoina viime tutkimuksesta.

Parasta Palvelua -tutkimuksen toteutti Balentor Oy ajanjaksolla 1.2.-21.2.2020. Tällä kertaa asiakkaiden oli mahdollisuus myös valita, vastaavatko he henkilö- vai yritysasiakkaina tai molempina. Vastaajista 18 % on yritysasiakkaita ja 92 % henkilöasiakkaita.

Asiakaskyselyyn vastanneiden kesken arvoimme 1 000 euroa elämysrahaa. Onni suosi numerolla 328 vastannutta Seijaa Kurikan Jalasjärveltä. Kiitos kaikille vastanneille kaikkien aikojen vastaajamäärästä! 

Henkilöstömme on innostunut ja motivoitunut omasta työstään

Henkilöstökyselyn toteutti edellisvuosien tapaan Feelback Group Oy ajanjaksolla 3.-16.2.2020.

Henkilöstömme antoi pankillemme saman kokonaisarvosanan 4,3/5 kuin asiakkaamme. Myös tämä arvosana pysyi samana viime vuodesta.

Oma Säästöpankin henkilöstö on yleisesti tyytyväistä työhönsä. Töissä on mukava olla. Tämä näkyy myös asiakkaiden tyytyväisyytenä.

Lähiesimiestyössä on parannusta viime tutkimuksesta, joten siitä kiitos esimiehillemme!