OmaSp ja Bambora yritysten arkea helpottamassa – Vohvelihetki suosittelee

Mediatiedote
18.6.2019

OmaSp ja Bambora tekivät tänä vuonna yhteistyösopimuksen, jonka tarkoituksena on helpottaa yritysten arkea. Bambora on globaali maksuntarjoaja, joka vastasi OmaSp:n asiakkaiden korttimaksupalveluiden tarpeita. Bambora yhdistää kaikki maksamiseen tarvittavat osat samaan pakettiin. Kahvila Vohvelihetki kertoi kokemuksiaan Bamboran korttimaksupalveluista ja asiakkuudestaan Oma Säästöpankissa.

Miksi Bambora? ”Bambora on edullinen ja nopea. Lähimaksua käytettäessä kortti reagoi maksupäätteeseen todella nopeasti. Järjestelmä on siis myös nykyaikainen. Myös rahojen kulkeminen on yrittäjien näkökulmasta äärettömän tärkeää.”, kertoo Tanja Eskola. Tilitys onnistuukin Bamboran avulla yhdessä päivässä.

Vohvelihetki on ollut OmaSp:n asiakas lähes yrityksen perustamisesta saakka. Eskolat ovat myös OmaSp:n tyytyväisiä henkilöasiakkaita. Miksi OmaSp? Tanja Eskola vastaa yhdellä sanalla: ”Sujuvuus”. ”Oma yhteyshenkilömme Olli-Jussi hoitaa asiat. Tämä lisää myös luotettavuutta. Asiat hoituvat heti. Jos oma yhteyshenkilö on lomalla, nimeää hän jonkun toisen, joka huolehtii asiat eteenpäin”, jatkaa Tanja Eskola. Yrittäjät arvostavat myös kassapalveluja, jotka ovat auki joka arkipäivä ilman ajanvarausta.

Vohvelihetki perustettiin vuonna 2016. Se on perheyritys, jota pyörittävät Tanja ja Mikko Eskola. Toisinaan Vohvelihetkessä työskentelevät myös heidän poikansa. Eskolat huolehtivat oman kahvilansa lisäksi ravintola Ruuhikosken tarjoiluista.

OmaSp:lla ja Bamboralla on kesäkampanja parhaillaan menossa, kysy lisää OmaSp Seinäjoen ja Hyllykallion konttoreilta!

OmaSp Seinäjoki: 020 758 2200

OmaSp Hyllykallio: 020 758 2240