OmaSp kannustaa asiakkaitaan hyödyntämään maksukorttia ja digitaalisia palvelukanavia

Mediatiedote
13.3.2020

OmaSp haluaa omalta osaltaan hidastaa koronaviruksen leviämistä Suomessa ja on varautunut tilanteeseen toiminnan jatkuvuutta varmistavilla toimenpiteillä.

Toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi kannustaa asiakkaitaan siirtymään maksamisessa käteisen rahan sijasta maksukorttiin ja hyödyntämään digitaalisia palvelukanavia asiointiin: "Haluamme varmistaa sen, että emme osaltamme levitä koronavirusta ja suojelemme sekä henkilöstöämme että asiakkaitamme. Pidättäydymme toistaiseksi työmatkustamisesta sekä kaikkien asiakas- ja henkilöstötilaisuuksien järjestämisestä kunnes tilanne koronaviruksen osalta rauhoittuu. Tavoitteena on jatkaa normaalia vähittäispankkitoimintaa ja asiakkaiden palvelemista kaikissa palvelukanavissa myös tässä poikkeustilanteessa.”

OmaSp muistuttaa, että OmaKonttori-sovelluksella on mahdollista hoitaa kaikki pankkiasiat vaivattomasti älypuhelimella missä ikinä onkaan. Sovelluksella voi soittaa, lähettää viestiä tai sopia verkkotapaamisen omalle pankkihenkilölle. Sovelluksen voi ladata maksuttomasti iPhone- tai Android-laitteelle omasta sovelluskaupasta.