Oma Säästöpankki parantaa verkkoajanvarausta – asiakaskokemus uudistuksen keskiössä

Mediatiedote
9.1.2018

Oma Säästöpankin nykyisille ja uusille asiakkailleen tarjoamaa verkkoajanvarausta kehitetään palvelemaan asiakkaita entistä paremmin. Uudistettu varausjärjestelmä on pilottikäytössä Ähtärin ja Jyväskylän konttoreissa ja pilottijakson kokemukset huomioidaan lopullisen uudistuksen läpiviennissä.

Järjestelmän uudistuksessa mobiilikäytettävyys parantuu merkittävästi. Verkossa varatun ajan pystyy jatkossa myös perumaan verkossa. Lisäksi toimihenkilöt esitellään varausjärjestelmässä jatkossa kasvoillaan, joten esimerkiksi aiemmasta asioinnista tutun toimihenkilön voi jatkossa löytää ja valita keskustelukumppaniksi tietämättä tämän nimeä.

Uusi järjestelmä mahdollistaa konttoreille aiempaa joustavamman varattavien palveluaikojen määrittämisen, esimerkiksi aikaisiin aamuihin tai alkuiltaan konttorin normaalien aukiolojen ulkopuolelle. Oma Säästöpankille on tärkeää tarjota mahdollisuuksia pankkiasiointiin silloin kun se asiakkaille itselleen sopii.

“Koko konttoriverkkomme tulee uuden varausjärjestelmän piiriin kevään 2018 aikana. Laajennukset palveluajoissa ajanvarauksen kautta ovat konttorikohtaisesti päätettävissä, ja jatkossa järjestelmä taipuu kunkin konttorin toiveisiin”, kertoo kehityspäällikkö Soile Riisiö uudistusprojektista.

Nykyinen järjestelmä: https://www.omasp.fi/fi/varaa-aika 
Pilottijärjestelmä: https://www.omasp.fi/fi/ajanvaraus