Hyvä asiakkaamme! OmaSp:n tunnistautumispalvelussa on palvelukatko ke 10.6. klo 00:00-06:00. Katkon aikana et voi kirjautua OmaSp:n verkkopankkitunnuksilla palveluihin käyttäen tunnistuspalvelua (esimerkiksi Kelan tai OmaKannan sivuille ). Tunnistautuminen verkkopankkiin tai OmaMobiiliin toimivat kuitenkin normaalisti. Pahoittelemme palvelukatkosta aiheutuvaa haittaa.
Oma Säästöpankin konttori

Insider guidelines

OmaSp's Board has authenticated insider instructions, which bind everyone working for OmaSp and all Board members.