Hyvä asiakkaamme! OmaSp:n tunnistautumispalvelussa on palvelukatko ke 10.6. klo 00:00-06:00. Katkon aikana et voi kirjautua OmaSp:n verkkopankkitunnuksilla palveluihin käyttäen tunnistuspalvelua (esimerkiksi Kelan tai OmaKannan sivuille ). Tunnistautuminen verkkopankkiin tai OmaMobiiliin toimivat kuitenkin normaalisti. Pahoittelemme palvelukatkosta aiheutuvaa haittaa.
Oma Säästöpankin konttori

Stock Exchange releases

On this page you can find our stock exchange releases.

Subscribe to releases