Hyvä asiakkaamme!
OmaSp:n tunnistautumispalvelussa on palvelukatko ke 10.6. klo 00:00-06:00. Katkon aikana et voi kirjautua OmaSp:n verkkopankkitunnuksilla palveluihin käyttäen tunnistuspalvelua (esimerkiksi Kelan tai OmaKannan sivuille ). Tunnistautuminen verkkopankkiin tai OmaMobiiliin toimivat kuitenkin normaalisti. Pahoittelemme palvelukatkosta aiheutuvaa haittaa.
Osa asiakkaistamme on saanut e-laskuna aiheettomasti kaksi VIsa-laskua, joiden eräpäivä on 31.5. Hoidamme häiriötä tehtostetusti ja viestimme häiriön selvittämisestä asiakkaillemme, joita se koskee.