Asiakkaidemme ja henkilöstömme kokonaistyytyväisyys ennätyskorkealla
Selvitämme vuosittain sekä asiakkaiden että henkilökuntamme näkemyksiä pankkimme toiminnasta.
Vuoden 2021 Parasta palvelua -asiakaskyselyn toteutettiin yhteistyössä aiemmilta kerroilta tutun kumppanimme Balentor Oy:n kanssa. Asiakkailla oli mahdollisuus vastata web-kyselyyn kolmen viikon ajan 1.-21.11.2021. Kyselyllä selvitimme asiakkaidemme näkemyksiä palvelumme onnistumisesta sekä kehityskohteista.
Asiakaskyselyn vastaajien oli mahdollista osallistua arvontaan ja voittaa arjen piristämiseen tai unelmien toteuttamiseen 1 000 euroa. Onnellinen voittaja tavoitettiin eilen ja hän on Sampo Linnaranta Joroisista. Kiitos kaikille vastanneille ja arvontaan osallistuineille!
Vastauksia saimme kaikkiaan 5 909 kappaletta. Näin suuri vastaajamäärä antaa tuloksille vielä erityistä painoarvoa.
Tässä keskeisimpiä nostoja asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksista:
- Asiakkaidemme kokonaistyytyväisyys on parantanut viime vuosista ja on nyt tasolla 4,4/5. Tulos on sama sekä henkilö- että yritysasiakkailla.
- Tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön on pysynyt edelleen korkealla tasolla ja on 4,7/5.
- Erityisen ilahduttavaa on tuloksissa nettosuositteluindeksimme (NPS) positiivinen kehitys ennätystasolle 53. NPS kertoo, että yhä useampi asiakas on valmis suosittelemaan meitä eteenpäin ystävilleen tai kollegoilleen.
Henkilöstökysely toteutettiin 24.11.-9.12.2021 ja edellisvuosien tapaan Feelback Group Oy:n kanssa.
- Henkilöstökyselyn tulokset ovat ennätystasolla ja tuloksissa näkyy pitkäjänteinen työmme yhdessä työyhteisömme kehittämiseksi.
- Henkilöstön kokonaistyytyväisyys nousi ennätyskorkealle ja oli 4,45/5.
- Esihenkilötyömme on kokonaisuutena todella hyvällä tasolla ja tässä ollaan parannettu viime vuodesta.
Ajankohtaista
Kun yrittäjäperheelle tapahtui pahin, mutta siitäkin selvittiin
Lue lisää
Töysän Säästöpankkisäätiön jättilahjoitus liikuttaa satoja junioreita
Lue lisää
OmaSp:n ylimääräinen yhtiökokous uudisti hallitusta
Lue lisää