Hyppää pääsisältöön Hyppää Chattiin
Mediatiedote,

OmaSp Joensuun asiakasmäärä kasvussa – tiloja laajennetaan tuntuvasti

Joensuun konttorin henkilökunta

OmaSp Joensuun konttori Kauppakeskus Iso Myyssä uudistuu ja laajenee lokakuun aikana 240 lisäneliöllä.

Konttorin uudistuksen suunnittelussa on huomioitu asiakkaiden ja henkilökunnan viihtyvyys sekä tilojen toimivuus. Avarat tilat taipuvat lisäksi paremmin erilaisiin kokouksiin ja tapahtumiin. Konttoriin on suora, esteetön kulku Iso Myyn lämmitetystä pysäköintihallista. Konttori itsessään on myös esteetön.

OmaSp panostaa saavutettavuuteen, palvelun nopeuteen sekä vahvaan paikalliseen läsnäoloon ylläpitämällä ja uudistamalla kivijalkakonttoreitaan. Pankin 48 konttoria sijaitsevat kukin keskeisillä paikoilla ja ovet pidetään auki joka arkipäivä ilman ajanvarausta. Asiakasta palvelee oma, tuttu asiantuntija kaikissa pankkiasioissa ja päätökset tehdään paikallisesti.

"Konttorin keskeinen sijainti ja laajat aukioloajat ovat vetovoimatekijöitä, joita asiakkaamme arvostavat. Moni asiakas suosii henkilökohtaista asiointia paikan päällä konttorissamme tai verkkotapaamisessa. Meidän kymmenhenkinen asiantuntijatiimimme on lisäksi tavoitettavissa suorasta numerosta. Palvelua täydentävät monipuoliset digipalvelut, jotka ovat käytettävissä ajasta ja paikasta riippumatta", kertoo konttorinjohtaja Sami Hirvonen.

"Joensuu on kasvava ja yritteliäs maakuntakeskus, jonka tulevaisuuteen uskomme laajentamalla ja kehittämällä toimintaamme. Väkiluku on lähemmäs 80 000 ja talousalueella asuu noin 127 000 ihmistä. Joensuu on myös merkittävä korkeakoulukaupunki, jonka yliopistolla ja ammattikorkeakoulussa opiskelee yli 20 000 henkilöä. Elinkeinoelämä painottuu pääosin palveluihin, mutta alueelta löytyy myös teollisuuden alan toimijoita. Seudun asukkaat ja yritykset tarvitsevat jatkossakin helposti saatavilla olevia ja toimivia pankkipalveluita, sanoo aluejohtaja Katri Rahikainen.

Yhden luukun palvelumalli  

OmaSp palvelee asiakkaitaan yhden luukun periaatteella: Asiakkaalla on oma, nimetty asiantuntija, johon hän voi olla yhteydessä. Myös yrittäjän henkilökohtaiset ja yrityksen raha-asiat hoituvat oman, tutun asiantuntijan kanssa. "Sen lisäksi, että palvelemme yrittäjää hänen rahoitusasioissaan, pystymme tarjoamaan hänelle merkittävää lisäarvoa ohjaamalla häntä löytämään kulloinkin oikean tahon, jonka puoleen voi kääntyä vaikkapa juridisissa kysymyksissä tai varainhoidon asioissa", päättää Hirvonen.

Remontti etenee suunnitellusti aikataulussa, eikä aiheuta poikkeusaukioloaikoja konttorin palveluissa. Uudistuneen konttorin avajaisia vietetään yleisötapahtuman merkeissä torstaina 23.10.2025. 
Tilaisuus on kaikille avoin. 

Lisätietoja:

  • Sami Hirvonen, konttorinjohtaja, p.020 758 2752, sami.hirvonenatomasp.fi (sami[dot]hirvonen[at]omasp[dot]fi)
  • Katri Rahikainen, aluejohtaja, p. 040 485 6800, katri.rahikainenatomasp.fi (katri[dot]rahikainen[at]omasp[dot]fi)
Henkilöasiakas