Uusi MiFID II -sääntely tarkoittaa parempaa palvelua ja sijoittajansuojaa

Sijoituspalveluiden lainsäädäntö uudistuu koko EU:n alueella, kun MiFID II –sääntelykokonaisuus astuu voimaan 3.1.2018.

Uuden sääntelyn tarkoituksena on asiakkaan etu eli parantaa sijoittajan suojaa. Tämä on hyvä asia sekä sinulle että koko toimialalle. Tavoitteena on rahoitusmarkkinoiden läpinäkyvyyden ja sijoituspalveluiden vertailtavuuden parantaminen.

Toimintatapamme Oma Säästöpankissa on jo nykyisin laajalti uuden sääntelyn mukaista. Käytännössä uudistus tarkoittaa sinulle mm. vielä tarkemmin kohdennettuja sijoitustuotteita. Sen vuoksi kysymme tapaamisessa hieman enemmän tietoja esimerkiksi taloudellisesta tilanteestasi sijoitusneuvottelun yhteydessä. Näin voimme varmistaa tarjoamiemme sijoitustuotteiden soveltuvuuden juuri sinulle. Jatkossa annamme sinulle myös enemmän tietoa tuotteista ja mm. niiden kuluista, jotta sijoituspäätöksen tekeminen on sinulle mahdollisimman helppoa. Meidän tehtävänämme on auttaa sinua menestymään ja vaurastumaan.

Tarjoamme Oma Säästöpankissa yhteistyökumppaneidemme Sp-Henkivakuutus Oy:n ja Sp-Rahastoyhtiö Oy:n tuotteita, joten olemme ns. ei-riippumaton toimija. Vastaanotamme edellä mainituilta yhtiöiltä palkkionpalautuksia.

Lue lisää aiheesta Vinkkejä turvalliseen pankkiasiointiin kesällä
OmaSp:n asiantuntija Maija Jormanainen kortit kädessä

Vinkkejä turvalliseen pankkiasiointiin kesällä

Lue lisää aiheesta OmaSp urheiluhuippujen taustajoukoissa
Keilailija Luukas Väänänen käymässä Joensuun konttorilla.

OmaSp urheiluhuippujen taustajoukoissa

Lue lisää aiheesta Kesätyö toimii ponnahduslautana finanssialalle
Nuoret istuvat sohvalla ja rekvisiittana vihreä valosydän
Mediatiedote