Hyppää pääsisältöön
Kolme pankin asiantuntijaa pankkisalissa.

OmaSp on tyytyväisten asiakkaiden pankki

OmaSp on vakavarainen ja kannattava suomalainen pankki. Tarjoamme paikkakunnan parasta pankkipalvelua kaikissa arjen raha-asioissa. Lähellä ja läsnä.

Huom! Olemme tunnistaneet huijauspuhelinsoittoja OmaSp:n nimissä. Lue koko tiedote

Oma Säästöpankin asiantuntija

OmaSp pankkina

Viimeisen vuosikymmenen aikana OmaSp on kasvanut pienestä paikallisesta pankista Helsingin pörssin päälistan yhtiöksi. Palvelemme yli 200 000 henkilö- ja yritysasiakastamme 45 konttorissa noin 500 asiantuntijan voimin.

    Lue lisää aiheestaTyytyväisten asiakkaiden pankki
    Oma Säästöpankin asiantuntija

    Pankki, josta saa palvelua? Meillä onnistuu.

    Meille ensiluokkainen palvelu on sydämen asia, ja se näkyy kaikessa tekemisessämme. Asiakkaanamme saat itse valita, missä kanavissa haluat pankkiasioitasi hoitaa. Laaja konttoriverkosto, henkilökohtainen palvelu ja kattavat digipalvelut mahdollistavat sinulle sujuvan asioinnin.

    Lue lisää

    Lue lisää aiheestaLasten pankkiasiat
    Oma Säästöpankin asiakas

    Lasten pankkiasiat

    Monella lapsella on oma tili jo ennen ensiaskeleita.

    Lue lisää

    Lue lisää aiheestaNuorten pankkiasiat
    Oma Säästöpankin asiantuntija

    Nuorten pankkiasiat

    Kun lapsi kasvaa, omien pankkipalveluiden merkitys korostuu.

    Lue lisää

    Lue lisää aiheestaPalvelut senioreille
    Oma Säästöpankin asiakas

    Palvelut senioreille

    Meille on tärkeää, että ikäihmiset pystyvät hoitamaan pankkiasioitaan mahdollisimman pitkään itsenäisesti.

    Lue lisää

    • 4,7/5*

      Henkilöasiakkaiden tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön

      "Henkilökohtainen palvelu erottaa OmaSp:n edukseen muista pankeista. Voin soittaa omalle yhteyshenkilölleni eikä tarvitse soittaa mihinkään valtakunnalliseen numeroon."

      *Parasta palvelua -asiakaskysely 2023

    • 4,3/5*

      Kokonaisarvosana OmaSp:n palvelulle

      ”Ihan paras. En ole mistään muusta pankista saanut näin henkilökohtaista ja laadukasta palvelua. Pankista lähtiessä tai asioidessa tulee hyvä mieli ja tunne, että asioista välitetään.”

      *Parasta palvelua -asiakaskysely 2023

    • 4,7/5*

      Henkilöasiakkaiden tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön

      "Hyvä ja palveluhenkinen. Luo turvallisen mielen, kun tietää, että apu on lähellä ja helposti saatavissa. Asiointikokemukset ovat myös aina erinomaiset."

      *Parasta palvelua -asiakaskysely 2023

    • 4,3/5*

      Kokonaisarvosana OmaSp:n palvelulle

      ”Hyvä, turvallinen ja juuri oikea minulle ja tunnen että minut ja asiani huomioidaan siellä loistavasti.”

      *Parasta palvelua -asiakaskysely 2023

      Henkilöasiakas