Eurajoen Säästöpankin yhdistyminen Oma Säästöpankkiin toteutuu

Eurajoen Säästöpankin isännistö päätti toteuttaa Eurajoen Säästöpankin liiketoiminnan luovutuksen.

Eurajoen Säästöpankin isännistö on kokouksessaan 28.9.2021 päättänyt toteuttaa Eurajoen Säästöpankin liiketoiminnan luovutuksen kesäkuussa 2021 rekisteröidyn luovutussuunnitelman mukaisesti ja näin ollen hallituksemme päätös liiketoiminnan hankinnasta tuli voimaan.

Eurajoen Säästöpankin toimitusjohtaja Matti Saustila iloitsee päätöksestä: ”Ensinnäkin haluan lausua suuret kiitokset pankin isännistölle avarakatseisesta ja yksimielisestä päätöksestä yhdistyä OmaSp:n kanssa sekä pankin hallitukselle ja johdolle siitä valtavasta työmäärästä, joka eilisten päätösten eteen on tehty. Eurajoen Säästöpankki on lähes 130-vuotisen historiansa aikana kasvanut vahvaksi alueelliseksi toimijaksi ja nyt tätä pohjatyötä on hienoa lähteä kasvattamaan osana OmaSp:ia. Lisäksi saamme Satakuntaan merkittävän Säästöpankkisäätiön, jonka tarkoituksena on mm. säästäväisyyden sekä taloudellisen hyvinvoinnin edistäminen sekä muu Satakunnan alueen elinvoimaisuuden vaaliminen ja edistäminen.”

OmaSp:n toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi kiittelee yhdistymisen hyvästä valmistelusta: ”Haluamme onnitella Eurajoen Säästöpankkia historiallisesta ja todella hienosta päätöksestä. Tästä on hyvä lähteä rakentamaan yhteistä tulevaisuutta ja pääsemme laajentamaan OmaSp:n palveluverkostoa Eurajoella, Porissa ja Raumalla. Muutoksen teemme asiakkaille mahdollisimman sujuvaksi. Yhdistymisen myötä avaamme kassapalvelut ilman ajanvarausta kaikkiin Satakunnan konttoreihin. Panostamme henkilökohtaiseen palveluun ja haluamme tarjota paikkakunnan parasta palvelua niin konttoreissa kuin digitaalisissa palvelukanavissamme. Toivotamme sekä asiakkaat että henkilöstön sydämellisesti tervetulleiksi OmaSp:iin”.

Lue lisää aiheesta Rakentaja 2024 Oulu
Oma Säästöpankin asiakas

Rakentaja 2024 Oulu

Lue lisää aiheesta Sijoitusilta Joroisissa 24.4.

Sijoitusilta Joroisissa 24.4.

Lue lisää aiheesta Sisustusilta Helsingissä 17.4.
Kevätaurinko olohuoneessa.

Sisustusilta Helsingissä 17.4.