Inderes aloitti Oma Säästöpankin seurannan

Analyysiyhtiö Inderes Oy on aloittanut OmaSp:n yhtiöseurannan. Pääanalyytikkona toimii Sauli Vilén ja analyytikkona Matias Arola.

Analyysiyhtiö Inderes aloitti OmaSp:n seurannan 11,00 euron tavoitehinnalla ja osta-suosituksella. Heidän näkemyksensä mukaan osake tarjoaa lähivuosille erinomaisen tuotto-odotuksen vahvan tuloskasvun ansiosta.

- Olen iloinen, että Inderes aloitti yhtiöseurannan osaltamme ja saamme nykyisille sekä uusille osakkeenomistajille lisää riippumatonta tietoa pankkimme toiminnasta, kertoo toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi.

Linkki Inderesin tuottamaan videoon.

Analyytikoiden julkaisemat OmaSp:n yhtiöraportit löytyvät Sijoittajat-sivustoltamme Analyytikoiden julkaisut -alasivustolta. Tällä Analyytikoiden julkaisut -sivustolla julkaistavat analyysit ovat itsenäisten analyysiyhtiöiden näkemyksiä Oma Säästöpankki Oyj:stä, osaketunnus OMASP. Oma Säästöpankki Oyj (OmaSp) ei voi vaikuttaa analyysien sisältöön eikä myöskään niissä esitettävän tiedon luotettavuuteen. OmaSp:lla ei ole mitään vastuuta tietojen todenperäisyydestä, kattavuudesta tai niiden käytöstä kenenkään toimesta. Ne eivät edusta OmaSp:n tai sen johdon mielipidettä, ennustetta eikä ennakkoarviota tulevasta. Informaatiota ei missään tapauksessa pidä pitää sijoitusneuvontana.

Lue lisää aiheesta Palvelukatko pankin palveluissa sunnuntaina 17.3.2024 klo 6.00-15.15
Häiriöikoni OmaSp

Palvelukatko pankin palveluissa sunnuntaina 17.3.2024 klo 6.00-15.15

Lue lisää aiheesta Huom! Olemme tunnistaneet huijaussähköposteja OmaSp:n nimissä.

Huom! Olemme tunnistaneet huijaussähköposteja OmaSp:n nimissä.

Lue lisää aiheesta Huom! Olemme tunnistaneet huijauspuheluita pankin nimissä.
Häiriöikoni OmaSp

Huom! Olemme tunnistaneet huijauspuheluita pankin nimissä.