Kuortaneen, Parkanon ja Töysän Säästöpankkisäätiöiltä avustuksia

Kuortaneen, Parkanon ja Töysän Säästöpankkisäätiöiltä 112 500 euroa avustuksia 207 joukkueelle.

Kolme OmaSp Säätiötä päättivät yhdistää voimansa ja jakaa avustuksia toimialueidensa nuorten ja lasten urheiluseurojen joukkueille. Tempauksella haluttiin tehdä hyvää ja tukea talkootyöllä toimivia urheiluseurojen joukkueita sekä edistää lasten ja nuorten hyvinvointia ja terveellisiä elämäntapoja mahdollistamalla heille liikunnallisen lapsuuden ja nuoruuden. Avustuksia joukkueilla oli mahdollisuus hakea esimerkiksi kisamatkoihin, peliasuihin ja varusteisiin.

Avustuksia sai kaikkiaan 207 joukkuetta ja avustusten kokonaissummaksi tuli 112 500 euroa jakautuen OmaSp Säätiöiden kesken seuraavasti kappalemäärissä ja avustusten summina:

• Kuortaneen Säästöpankkisäätiö; avustusten saajia 69 kpl, avustus 500 €/joukkue ja kokonaisumma 34 500 €.
  • Töysän Säästöpankkisäätiö; avustusten saajia 88 kpl, avustus 500 €/joukkue ja kokonaissumma 44 000 €.
  • Parkanon Säästöpankkisäätiö; avustusten saajia 50 kpl, avustus 200 - 1 000 €/joukkue ja kokonaissumma 34 000 €.

Hakemuksia tuli kattavasti OmaSp Säätiöiden toimialueilta ja eri urheilulajeista. OmaSp Säätiöt haluavat kiittää kaikkia hakemuksen lähettäneitä.

Lue lisää aiheesta Energiailta 2.5. klo 17 Imatran konttorissa

Energiailta 2.5. klo 17 Imatran konttorissa

Lue lisää aiheesta OmaSp:n SuperPäivä Riihimäellä 18.5.
Päistikkä lastenmusiikkiyhtye.

OmaSp:n SuperPäivä Riihimäellä 18.5.

Lue lisää aiheesta Vappuhulinaa Kauhajoella 30.4.
Asiantuntijat Emmi Mustapää ja Samuel Kivistö.

Vappuhulinaa Kauhajoella 30.4.