Lahjoitimme Hope ry:lle 5 000 euroa

Konttorimme kilpailivat leikkimielisessä pyöräilykisassa keräten rahaa hyväntekeväisyyteen. Kampanja kesti neljä viikkoa.

Kisassa oli mukana 23 tiimiä. Yhteensä mukana oli 131 pyöräilijää eri konttoreista.

Kilometrimäärät kasvoivat viikko viikolta ja neljässä viikossa poljimme yhdessä mielettömät 18 154,7 kilometriä. Tällä kilometrimäärällä onnistuimme kipuamaan lahjoitusasteikon viidennelle portaikoille (15 000 km - 20 000 km), jonka myötä lahjoitimme Hope ry:lle lasten ja nuorten hyvinvoinnin tukemiseen 5 000 euroa.

”Lahjoitus käytetään vähävaraisten perheiden lasten harrastusten ja vapaa-ajan virkistystoiminnan tukemiseen, jotta mahdollisimman monella lapsella olisi mahdollisuus mielekkääseen vapaa-ajan tekemiseen riippumatta perheen taloudellisesta tilanteesta. Lahjoitus merkitsee siis konkreettisia ilon ja onnistumisen kokemuksia, jotka kannattelevat ja joita muistellaan pitkään. Sydämellinen kiitos, kun olette mukana auttamassa”, kommentoi Hope ry:n toiminnanjohtaja Eveliina Hostila.

Lue lisää aiheesta Rakentaja 2024 Oulu
Oma Säästöpankin asiakas

Rakentaja 2024 Oulu

Lue lisää aiheesta Sijoitusilta Joroisissa 24.4.

Sijoitusilta Joroisissa 24.4.

Lue lisää aiheesta Sisustusilta Helsingissä 17.4.
Kevätaurinko olohuoneessa.

Sisustusilta Helsingissä 17.4.