OmaSp paransi sijoitustaan EPSI Ratingin henkilöasiakastutkimuksessa

OmaSp sijoittui henkilöasiakkaiden tyytyväisyydessä kolmannelle sijalle EPSI Ratingin tänään julkaisemassa tutkimuksessa.
OmaSp:n tulos on selkeästi yli toimialan keskiarvon, ja lasku oli viime vuoteen verrattuna pienempi kuin toimialalla keskimäärin. Tuloksien mukaan OmaSp:n henkilöasiakkaat kokevat, että heitä arvostetaan, he saavat tarvitsemansa avun ja rahalleen vastinetta.
OmaSp:n yritysasiakkaiden tyytyväisyys oli sen sijaan selkeästi toimialan keskiarvon alapuolella.
”Hienosta sijoituksesta henkilöasiakkaiden tutkimustulosten osalta kiitos kuuluu asiakkaidemme kanssa päivittäin työskenteleville. Tapamme olla lähellä ja läsnä palvelulupauksemme mukaisesti saa kiitosta asiakkailta. Minulla on vahva usko tekemiseemme myös yritysten palveluissa ja panostamme vahvasti asiakaspalvelun parantamiseen,” sanoo toimitusjohtaja Karri Alameri.
EPSI Rating haastatteli tutkimusta varten pankkien henkilö- ja yritysasiakkaita aikavälillä 18.6.–1.9.2025.
Lisätietoja:
Pirjetta Soikkeli, viestintäjohtaja, puh. 040 750 0093