Tapahtumakyselyn ja tililtä maksun palvelut maksuttomia 1.4. alkaen henkilöasiakkaille

Haluamme kertoa, että 1.4.2023 alkaen tarjoamme henkilöasiakkaillemme maksuttomina sekä tapahtumakyselyt (0,17 €/kpl) että tililtä maksut (0,17 €/kpl) verkkopankissa ja OmaMobiilissa.

Maaliskuun palvelumaksut veloitetaan 26.4.2023, jolloin nämä edellä mainitut palvelut näkyvät vielä maksullisina. Huhtikuun palvelumaksuveloitus tapahtuu 26.5.2023, jolloin tapahtumakyselyt ja tililtä maksut eivät enää näy palvelumaksuissasi.

”OmaSp:n kustannustehokkuus on parantunut asiakasmäärän kasvusta johtuen ja haluamme jakaa pankin menestystä asiakkaidemme kanssa. Tarjoamme 1.4. alkaen henkilöasiakkaillemme maksuttomina tapahtumakyselyt sekä tililtä maksut. Yleinen kustannustaso on noussut Suomessa viime kuukausina ja kannamme osaltamme kortemme kekoon vallitsevassa tilanteessa”, kertoo toimitusjohtaja Pasi Sydänlammi.

Palvelumaksumuutoksen taustalla on aito halumme huolehtia siitä, että olet tyytyväinen meihin pankkinasi. Voit tutustua palveluhinnastoon tarkemmin täällä.

Toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi asioimaan konttoreihimme, joissa ovet ovat avoinna arkisin ilman ajanvarausta. Tavoitat meidät myös kattavista digikanavista tai verkkopankin välityksellä. Meillä voit hoitaa pankkiasiasi yhden ja saman henkilön kanssa valitsemallasi tavalla. Konttoreiden ja asiakaspalvelun aukioloajat sekä asiantuntijoidemme suorat yhteystiedot löytyvät kattavasti täältä.

Toivottavasti saamme olla luottamuksesi arvoinen myös tulevaisuudessa.

Lue lisää aiheesta Sijoitusilta Joroisissa 24.4.

Sijoitusilta Joroisissa 24.4.

Lue lisää aiheesta Sisustusilta Helsingissä 17.4.
Kevätaurinko olohuoneessa.

Sisustusilta Helsingissä 17.4.

Lue lisää aiheesta Sisustusilta Kouvolassa 23.4.
Kevätaurinko olohuoneessa.

Sisustusilta Kouvolassa 23.4.