Teemme Handelsbankenista siirtyville asiakkaille sujuvan siirron

OmaSp:n asiantuntija Emmi Mustapää

Liiketoimintakaupan toteutuessa 1.9. asiakkaaksemme siirtyvät pk-yritysasiakkaat sekä yrittäjien omat pankkipalvelut.

Handelsbankenin ja OmaSp:n välisen liiketoimintakaupan toteutuessa 1.9.2024 OmaSp:n asiakkaiksi siirtyvät pk-yritysasiakkaat sekä yrittäjien henkilökohtaiset pankkipalvelut, pois lukien varainhoito- ja sijoituspalvelut.

Teemme asiakkuuden siirrosta tuleville asiakkaillemme mahdollisimman sujuvan ja olemme aloittaneet viestinnän heille jo hyvissä ajoin. Informoimme siirtohetkeen saakka asioista, jotka edellyttävät asiakkailta toimenpiteitä.

Yritysasiakkaille luotollinen OmaSp Visa Business Credit -kortti

OmaSp:n monipuolisessa korttivalikoimassa on tarjolla yritysasiakkaille myös uusia palveluja ja tuotteita. Oma Sp Visa Business Credit -korttia voi hakea heti asiakkuuden siirron jälkeen ja hyödyntää luotollisen kortin monia etuja mm. yrityksen matkakulujen ja hankintojen hoitamista yhtenäisesti ja tehokkaasti. Kortti käy maksuvälineenä maailmanlaajuisesti Visa-tunnuksella merkityissä ostopaikoissa.

Yritysasiakkaat saavat käyttöönsä OmaMobiili -sovelluksen, jolla hoituvat sekä yrityksen että yrittäjän henkilökohtaiset pankkiasiat helposti puhelimella tai tabletilla. OmaMobiili -sovelluksella yrittäjä voi lisäksi maksaa laskuja sekä seurata tili-, laina- ja korttitietoja ajasta ja paikasta riippumatta.

Sama yhteyshenkilö hoitaa yrityksen ja yrittäjän henkilökohtaiset pankkiasiat

Palveluverkostomme laajenee liiketoimintakaupan myötä ja avaamme uudet konttorit Kuopioon, Vaasaan ja Vantaalle. Kattavien digitaalisten palvelujen lisäksi palvelemme asiakkaitamme konttoreissamme laajoin aukioloajoin ja pk-yrittäjä voi hoitaa tutun pankkiasiantuntijan kanssa niin yrityksen kuin perheenkin pankkiasiat. Lisäksi asiakaspalvelumme neuvoo ja auttaa tulevia asiakkaita siirtoon liittyvissä kysymyksissä.

Haluamme varmistaa, että tulevien asiakkaidemme päivittäisten raha-asioiden hoitaminen ja sovellusten käyttöönotto sujuu ongelmitta. Toivotamme uudet asiakkaat tervetulleiksi palvelevaan pankkiin.