Päivitäthän tuntemistietosi
Lainsäädäntö velvoittaa pankit tunnistamaan ja tuntemaan asiakkaansa.
Hyvä asiakkaamme,
Lainsäädäntö velvoittaa pankit tunnistamaan ja tuntemaan asiakkaansa. Pankki ei voi avata tai jatkaa asiakassuhdetta ilman riittäviä ja ajantasaisia tietoja asiakkaasta. Käythän tarkistamassa tietojesi ajantasaisuuden verkkopankistasi. Tietosi löydät verkkopankkisi yläreunasta nimesi vierestä rattaan kohdasta klikkaamalla "Omat yhteystiedot" . Tarkistaminen vie vain muutaman minuutin aikaasi.
Pankilla tulee olla asiakkaan henkilötietojen lisäksi riittävät tiedot asiakkaan arvioidusta maksuliikenteestä, taloudellisesta asemasta, asioinnista ja palvelujen käyttötarkoituksesta. Asiakkaana sinulla on velvollisuus päivittää asiakastietosi ja antaa pankille edellä mainitut tiedot niitä kysyttäessä. Näin voimme palvella sinua luotettavasti ja turvallisesti.
Kiitos jo etukäteen tietojen tarkastamisesta!
Lisätietoja tietojen päivittämisestä täällä.
Ajankohtaista
Aluejohtaja Nico Warde on kasvanut yhtä matkaa OmaSp:n kanssa
Lue lisää
Energiailta 2.5. klo 17 Imatran konttorissa
Lue lisää
OmaSp:n SuperPäivä Riihimäellä 18.5.
Lue lisää