Hyppää pääsisältöön Hyppää Chattiin
Mediatiedote,

Päivitäthän tuntemistietosi

Oma Säästöpankin konttori

Lainsäädäntö velvoittaa pankit tunnistamaan ja tuntemaan asiakkaansa.

Hyvä asiakkaamme,

Lainsäädäntö velvoittaa pankit tunnistamaan ja tuntemaan asiakkaansa. Pankki ei voi avata tai jatkaa asiakassuhdetta ilman riittäviä ja ajantasaisia tietoja asiakkaasta. Käythän tarkistamassa tietojesi ajantasaisuuden verkkopankistasi. Tietosi löydät verkkopankkisi yläreunasta nimesi vierestä rattaan kohdasta klikkaamalla "Omat yhteystiedot" . Tarkistaminen vie vain muutaman minuutin aikaasi.

Pankilla tulee olla asiakkaan henkilötietojen lisäksi riittävät tiedot asiakkaan arvioidusta maksuliikenteestä, taloudellisesta asemasta, asioinnista ja palvelujen käyttötarkoituksesta.  Asiakkaana sinulla on velvollisuus päivittää asiakastietosi ja antaa pankille edellä mainitut tiedot niitä kysyttäessä. Näin voimme palvella sinua luotettavasti ja turvallisesti.

Kiitos jo etukäteen tietojen tarkastamisesta!

Lisätietoja tietojen päivittämisestä täällä.

Ajankohtaista

Lue lisää aiheesta Huom! Olemme tunnistaneet huijausyhteydenottoja OmaSp:n nimissä
Varoituskuva
Häiriötiedote

Huom! Olemme tunnistaneet huijausyhteydenottoja OmaSp:n nimissä

Lue lisää

Lue lisää aiheesta Palvelukatko sunnuntaina 16.11.2025 klo 2.00–13.00
Varoituskuva
Häiriötiedote

Palvelukatko sunnuntaina 16.11.2025 klo 2.00–13.00

Lue lisää

Lue lisää aiheesta Huom! Olemme tunnistaneet OmaSp:n verkkosivulta näyttävän huijaussivuston
Varoituskuva
Häiriötiedote

Huom! Olemme tunnistaneet OmaSp:n verkkosivulta näyttävän huijaussivuston

Lue lisää

Henkilöasiakas