Hyppää pääsisältöön Hyppää Chattiin
Mediatiedote,

Päivitäthän tuntemistietosi

Oma Säästöpankin konttori

Lainsäädäntö velvoittaa pankit tunnistamaan ja tuntemaan asiakkaansa.

Hyvä asiakkaamme,

Lainsäädäntö velvoittaa pankit tunnistamaan ja tuntemaan asiakkaansa. Pankki ei voi avata tai jatkaa asiakassuhdetta ilman riittäviä ja ajantasaisia tietoja asiakkaasta. Käythän tarkistamassa tietojesi ajantasaisuuden verkkopankistasi. Tietosi löydät verkkopankkisi yläreunasta nimesi vierestä rattaan kohdasta klikkaamalla "Omat yhteystiedot" . Tarkistaminen vie vain muutaman minuutin aikaasi.

Pankilla tulee olla asiakkaan henkilötietojen lisäksi riittävät tiedot asiakkaan arvioidusta maksuliikenteestä, taloudellisesta asemasta, asioinnista ja palvelujen käyttötarkoituksesta.  Asiakkaana sinulla on velvollisuus päivittää asiakastietosi ja antaa pankille edellä mainitut tiedot niitä kysyttäessä. Näin voimme palvella sinua luotettavasti ja turvallisesti.

Kiitos jo etukäteen tietojen tarkastamisesta!

Lisätietoja tietojen päivittämisestä täällä.

Ajankohtaista

Lue lisää aiheesta OmaSp:lle on myönnetty Avainlippu
Avainlippu-tunnus
Mediatiedote

OmaSp:lle on myönnetty Avainlippu

Lue lisää

Lue lisää aiheesta OmaSp jatkaa Salpausselän kisojen pääyhteistyökumppanina – yhteistyö saa monivuotisen jatkon
Salpausselän kisatapahtuma, etualalla OmaSp:n logo ilmatornissa
Mediatiedote

OmaSp jatkaa Salpausselän kisojen pääyhteistyökumppanina – yhteistyö saa monivuotisen jatkon

Lue lisää

Lue lisää aiheesta Osavuosikatsauksen Q3/2025 tallenne katsottavissa
Kuvassa OmaSp:n logo ja kasveja
Mediatiedote

Osavuosikatsauksen Q3/2025 tallenne katsottavissa

Lue lisää

Henkilöasiakas