Hyppää pääsisältöön
Asiantuntijamme pankin kassalla.

Sydämellisesti tervetuloa asiakkaaksemme

Saamme nyt toivottaa teidät virallisesti asiakkaaksemme.

OmaSp:n palvelut ovat nyt käytössäsi.

Ohje verkkopankkiin kirjautumiseen

Voit kirjautua verkkopankkiin osoitteessa omasp.fi. Verkkopankkiin kirjautuminen on muuttunut aikaisemmasta ohjeistuksesta. 

Jos kirjaudut Handelsbankenin käyttäjätunnuksella:

Pääset kirjautumaan käyttämällä salasanana avaintunnuskortin ensimmäistä lukua. Toimi näin: 
1. Anna Handelsbankenin käyttäjätunnus. 
2. Anna salasanaksi avaintunnuskortin ensimmäinen (01) luku. 
3. Vahvista sisäänkirjautuminen tekstiviestillä saapuvalla koodilla. 
4. Luo uusi salasana. 

Jos kirjaudut uudella OmaSp:n käyttäjätunnuksella:

Pääset kirjautumaan käyttämällä salasanana avaintunnuskortin ensimmäistä lukua. Toimi näin: 
1. Anna OmaSp:n uusi käyttäjätunnus. 
2. Anna salasanaksi avaintunnuskortin ensimmäinen (01) luku. 
3. Vahvista sisäänkirjautuminen tekstiviestillä saapuvalla koodilla. 
4. Luo uusi salasana. 

Tarkistathan, että sinulla on tallessa
• verkkopankin käyttäjätunnus 
• avaintunnuslukukortti sekä
• tekstiviestin lisävahvistus

Tarvitset tunnuksia OmaVahvistus-sovelluksen avaamiseen. 

Asiakaspalvelumme auttaa laajennetuin aukioloajoin numerossa 020 764 0600 ja chatissa 

lauantaina 31.8. klo 8–20  
sunnuntaina 1.9. klo 8–20 sekä 
lauantaina 7.9. klo 10–18 
sunnuntaina 8.9. klo 10–16

Konttoreita auki sunnuntaina 1.9. klo 10-15

Autamme ja neuvomme myös seuraavissa konttoreissamme sunnuntaina 1.9. klo 10-15.
Espoo, Helsinki, Hämeenlinna, Joensuu (poikkeuksellisesti klo 12-15), Jyväskylä, Kotka, Lahti, Lappeenranta, Mikkeli, Oulu, Riihimäki, Seinäjoki keskusta, Tampere keskusta ja Lielahti ja Turku.

Tervetuloa!

Konttorit ja yhteystiedot

 

  • 4,7/5*

    Henkilöasiakkaiden tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön

    "Henkilökohtainen palvelu erottaa OmaSp:n edukseen muista pankeista. Voin soittaa omalle yhteyshenkilölleni eikä tarvitse soittaa mihinkään valtakunnalliseen numeroon."

    *Parasta palvelua -asiakaskysely 2023

  • 4,3/5*

    Kokonaisarvosana OmaSp:n palvelulle

    ”Ihan paras. En ole mistään muusta pankista saanut näin henkilökohtaista ja laadukasta palvelua. Pankista lähtiessä tai asioidessa tulee hyvä mieli ja tunne, että asioista välitetään.”

    *Parasta palvelua -asiakaskysely 2023

  • 4,7/5*

    Henkilöasiakkaiden tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön

    "Hyvä ja palveluhenkinen. Luo turvallisen mielen, kun tietää, että apu on lähellä ja helposti saatavissa. Asiointikokemukset ovat myös aina erinomaiset."

    *Parasta palvelua -asiakaskysely 2023

  • 4,3/5*

    Kokonaisarvosana OmaSp:n palvelulle

    ”Hyvä, turvallinen ja juuri oikea minulle ja tunnen että minut ja asiani huomioidaan siellä loistavasti.”

    *Parasta palvelua -asiakaskysely 2023

    Ajankohtaista

    Lue lisää aiheesta Smooth it - kouluprojektista ketjuyritykseksi
    Kuvassa Ville Lehtimäki ja Irina Nurmi istumassa konttorilla.
    Mediatiedote

    Smooth it - kouluprojektista ketjuyritykseksi

    Lue lisää

    Lue lisää aiheesta 5 pientä tekoa, joilla tuet pienyrittäjää
    OmaSp:n asiakas
    OmaStoori

    5 pientä tekoa, joilla tuet pienyrittäjää

    Lue lisää

    Lue lisää aiheesta Kolme omannäköistä kesätyötarinaa
    Kesätyöntekijöitä
    OmaStoori

    Kolme omannäköistä kesätyötarinaa

    Lue lisää

    Henkilöasiakas