Hyppää pääsisältöön Hyppää Chattiin
Asiantuntijamme pankin kassalla.

Sydämellisesti tervetuloa asiakkaaksemme

Saamme nyt toivottaa teidät virallisesti asiakkaaksemme.

OmaSp:n palvelut ovat nyt käytössäsi.

Ohje verkkopankkiin kirjautumiseen

Voit kirjautua verkkopankkiin osoitteessa omasp.fi. Verkkopankkiin kirjautuminen on muuttunut aikaisemmasta ohjeistuksesta. 

Jos kirjaudut Handelsbankenin käyttäjätunnuksella:

Pääset kirjautumaan käyttämällä salasanana avaintunnuskortin ensimmäistä lukua. Toimi näin: 
1. Anna Handelsbankenin käyttäjätunnus. 
2. Anna salasanaksi avaintunnuskortin ensimmäinen (01) luku. 
3. Vahvista sisäänkirjautuminen tekstiviestillä saapuvalla koodilla. 
4. Luo uusi salasana. 

Jos kirjaudut uudella OmaSp:n käyttäjätunnuksella:

Pääset kirjautumaan käyttämällä salasanana avaintunnuskortin ensimmäistä lukua. Toimi näin: 
1. Anna OmaSp:n uusi käyttäjätunnus. 
2. Anna salasanaksi avaintunnuskortin ensimmäinen (01) luku. 
3. Vahvista sisäänkirjautuminen tekstiviestillä saapuvalla koodilla. 
4. Luo uusi salasana. 

Tarkistathan, että sinulla on tallessa
• verkkopankin käyttäjätunnus 
• avaintunnuslukukortti sekä
• tekstiviestin lisävahvistus

Tarvitset tunnuksia OmaVahvistus-sovelluksen avaamiseen. 

Asiakaspalvelumme auttaa ma-pe klo 8-20 ja la klo 10-14 numerossa 020 764 0600 (puhelun hinta mpm/pvm) sekä chatissa.

 

 

Konttorit ja yhteystiedot

 

  • 4,6/5*

    Henkilöasiakkaiden tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön

    "Arvostan, että voit saada oikean ihmisen aina kiinni."

    *Parasta palvelua -asiakaskysely 2024

  • 4,3/5*

    Kokonaisarvosana OmaSp:n palvelulle

    "Olen ollut aiemminkin tyytyväinen henkilökohtaiseen asiakaspalveluun, mutta tänä vuonna yllätyin positiivisesti. Tarvitsin pari kertaa henkilökohtaista palvelua konttorissa ja yllätyin, miten helposti, nopeasti ja hyvin asiat hoituivat ilman ajanvarauksia tai pitkää jonotusta puhelimessa."

    *Parasta palvelua -asiakaskysely 2024

  • 4,6/5*

    Henkilöasiakkaiden tyytyväisyys omaan yhteyshenkilöön

    "Huippua on päästä tuttuun pankkiin keskustelemaan tarvittaessa kasvokkain. Vastaanotto on aina ymmärtävää, asiantuntevaa, neuvovaa sekä aina kohdataan ihminen ihmisenä hymyssä suin. Kiitos ja paljon ruusuja."

    *Parasta palvelua -asiakaskysely 2024

  • 4,3/5*

    Kokonaisarvosana OmaSp:n palvelulle

    "Minua on palveltu henkilökohtaisesti aina kun sille on ollut tarvetta. Palvelu on ollut inhimillistä ja huomioonottavaa ja olen saanut tilanteeseeni sopivia palveluita ja neuvoja."

    *Parasta palvelua -asiakaskysely 2024

    Ajankohtaista

    Lue lisää aiheesta Black Fridayn huumassa verkkohuijarit iskevät entistä ovelammin – myös nuoret uhreina
    Henkilö vahvistaa tietoja kannettavalle tietokoneelle puhelimen sovelluksesta.
    OmaStoori

    Black Fridayn huumassa verkkohuijarit iskevät entistä ovelammin – myös nuoret uhreina

    Lue lisää

    Lue lisää aiheesta Vuoden Uusyrittäjäksi 2025 valittiin kuopiolainen yrittäjäpariskunta
    Leena Lindström ja Vuoden Uusyrityskilpailun voittajat.
    OmaStoori

    Vuoden Uusyrittäjäksi 2025 valittiin kuopiolainen yrittäjäpariskunta

    Lue lisää

    Lue lisää aiheesta Joensuun uudistunut konttori kiinnosti monisatapäistä yleisöä
    Joensuun juhlat aulassa
    OmaStoori

    Joensuun uudistunut konttori kiinnosti monisatapäistä yleisöä

    Lue lisää

    Henkilöasiakas